الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

دلتنگ، فکر و ذهن مشغول

اوقاتی هست که می رسد و تو کاملا دلتنگی

ذهنت جای دیگریست

زندگی هست، شب و روز هست، کار هست، امتحان هست، زمین و زمان هست

گویی همه چیز مهیاست!

اما باز با وجود همه ی هستی، برای تو نیستی معنا دارد.

گذراندن این اوقات سخت است. این اوقات هست ...

نظرات 1 + ارسال نظر
Mine شنبه 18 دی 1395 ساعت 00:30

من هستم تو هستی عشق هست

مرا قولیست با جانان که جانان جان من باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد