الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

هفت ایستگاه تا مریخ

سپاس حق را که توفیق حاصل شد و کتاب هفت ایستگاه تا مریخ نیز چاپ شد

هفت ایستگاه تا مریخ

داستانی جذاب برای نوجوانان و جوانان است تا با مطالعه آن به شناخت مناسبی ازمسیر زندگی برسند

اگر به دنبال معنای جدیدی از زندگی می‌گردید و به جستجوی پیشرفت و کمال هستید

به شدت توصیه می‌کنم که این کتاب را مطالعه کنید.

این کتاب را می‌توانید از طریق انتشارات تیمورزاده  تهیه کنید

در صورتی که تحت هر شرایطی نتوانستید کتاب  را تهیه فرمایید،
می توانیدبا شماره 09330209119  (ناشر مولف کتاب) در ارتباط باشید.

نسخه الکترونیک کتاب نیز در اپلیکیشن‌های فیدیبو، طاقچه و کتابراه در دسترس است