الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

با خودم می‌گفتم


فکر کردم که اگر امروز آخرین روز زندگی من بود

تمامش را قدر می‌دانستم

حتی از لحظه ای هم نمی‌گذشتم؛

فنجان چایم که تمام شد با خودم می‌گفتم؛

همین است؛

چه انتظاری داری؟!

چای تمام شد. زندگی نیز تمام می‌شود؛

لبخند بزن که خوشبختی پشت لبخندهایت است...


حمیک

5 روش جدید در بازاریابی در سال پیش رو


لینک آموزش رایگان و ساده 5 روش بازاریابی امروزی توی وب همراه پی سی گذاشتن دلم نیومد لینکشو اینجا نزارم:


برای خواندن مطلب اینجا کلیک کنید