الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

از وقتی مرد شدم...

اومدم دفتر خاطراتمو باز کردم  که توش بنویسم  :

(( از وقتی مرد شدم ، دیگه سعی کردم حتی  ننویسم ، بجاش همه چیزو با خودم نشخوار کنم تا خوب مزه ی رندگی رو بچشم.))

...

اما بهتر که فکر کردم ، دیدم اصلاً  جمله از اولش ایراد داره. چون هنوز مرد نشدم .  اگه مررررد می شدم ، نمی گفتم  از وقتی که " مرد" شدم...


+ شب و روزتان بخیر و مبارک و نه تنها کریسمستان ...

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام....ممنون که اومدید........
وب زیبایی دارید.......

تشکر از حضور خودتون
متشکرم
زیبایی در نگاه شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد