الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

امروز ... 7 اسفند

امروز 7 اسفند تولد من است ...

میلادی با شکوه در گوشه ای از دنیا ...

امروز چشم به جهان گشودم ، جهانی که متعلق به من نبود ، اما جهانی که همین جسم خاکی ام متعلق به آن است...

جهانی عجیب ، بزرگ و پیچیده اما بسیار کوچک ، گنگ و ساده برای من .


هر روز زمانی که از خواب بر میخیزیم میلادی دوباره است برای ما ، برای اینکه دوباره متولد شویم و برای اینکه حرکت و پویشی جدید را انتخاب کنیم .

تولد همه ی شما مبارک


http://www.rahafun.com/wp-content/uploads/happy_birthday_816251.jpg