الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

علت تنهایی...

فهم دلیل خوبی است برای تنهایی؛ فهم ما آدم هارا محکوم به تنهایی کرد. فهم به ما نشان داد که دنیا با تمام عظمت و بزرگی اش ، با تمام کهکشان هایش و با تمام پهنای بی کرانش باز هم برای ما انسان ها بسیار کوچک است. به ما یاد داد که چیزی نیستیم در این جهان ، اما یک بغض ما سوزاننده ی یک دنیای بیکران است، ویا یک لبخندمان محو کننده ی تمام پیچیدگی های خلقت کائنات است.


http://s4.picofile.com/file/8169915442/url0101.jpg


فهم قدرتی برتر است که اگر داشته باشیم، گاهی هم سنگینی اش وجودمان را می شکند. براستی ما برای فهم محکوم به تنهایی هستیم. به راستی می ترسیم از تنهایی و به راستی کتمان نمی کنیم. اما به راستی زمانی که به خود می آییم ، و خود را تنها می بینیم چه بغض داشته باشیم، چه اشک و چه لبخند؛ به هر حال لذتی را خواهیم چشید که محرک ماست برای شروع یک زندگی فوق العاده !!

نظرات 2 + ارسال نظر
oyku شنبه 6 تیر 1394 ساعت 19:21

راستش تو این چند مدت میخواستم به وبلاگم وارد بشم باز نمیکرد
ولی الانم که وبلاگ درست شده میخوام وارد وب بشم کلمه عبورو وارد میکنم میگه اشتباه نمیدونم گیج شدم ......

از لینک کمکی که فراموش شدن کلمه عبور کمکتون میکنه استفاده کنید همون در صفحه ای که اشتباه وارد میکنید باید باشه که اون قسمت ایمیل خودتونو میدید و بعد براتون میفرسته به ایمیل کلمه عبور جدیدو
اگر باز هم فایده نداشت یک وبلاگ جدید ساختن خیلی راحت تر هست ساختنش تا پیگیری رمز عبور

oyku شنبه 6 تیر 1394 ساعت 19:17

سلام خوبی چه خبر ,,,,,من کم پیدا شدم شما دیگه چرا...........

دنیا پر از گرفتاریه و ما هم اثیر این همه گرفتاری...
ایشالا باز هم شروع به نوشتن میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد