الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

روحیه شکرگذاری

بابت چیزهایی که دارید شکرگذار باشید
داشتن روحیه شکرگذاری شما را به همه چیز می رساند.
کسی که روحیه شکرگذاری دارد ، همیشه بابت نیمه ی پر لیوان خوشحال است .
:)

http://s4.picofile.com/file/8167184592/did_it_ever_happen_to_you_when_09.gif
هههه.. من پا دارم تو نداری!!

نظرات 3 + ارسال نظر
oyku چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 16:27

مثل تصویرهایی که گذاشتین مثل دختره تنها که تو وبتون هست

من چیزی به جز این تصویر به ذهنم نمیرسید موقع نوشتن تکستم ، میخواستم یه تناقض مسخره برای پست درست کنم تا به چشم بیاد.
تو تکست های بعدیم حتماً از اون نوع تصاویر که پیشنهاد دادید انتخاب می کنم.

oyku چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 11:57

دوباره سلام یه چیز بگم ناراحت نشو
این عکسی که گذاشتی اصلانم جالب نیست .......
البته ببخشیداااااااا.....

جدی ؟!! ..
برعکس فکر می کردم... پس باید عوضش کنم ...
پس از نظر شما چی بزارم ؟!!

ریحانه جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 01:38 http://WWW.http://zistehana.blogfa.com/

عکسش باحال بود.

bale...axesh ke yedonast :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد