الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

متفاوت بنگریم

change your view!! change your scene and see againe ... please don't live in the habit

 http://s5.picofile.com/file/8166952842/HDWalls_mihanblog_com_abstract_1920x1200_2.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
oyku چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 16:31

فکرکنم این چیزیرو که میخوام بنویسم شاید شنیده باشین
من تورا دوست دارم تو دیگری را ودیگری دیگری را.........به خاطره همین تنهاییم..........

این دید شماست!!
و البته من به این دید احترام میزارم :)
اما تنهایی آدما چیزی فرا تر از یک دوست داشتن بین خودشون هست و من فکر میکنم شما درست میگید اما این فقط یک بعد کوچیک از کل قصه ی تنهایی آدماست

oyku دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 03:09

manam ashegam asegane ham zendegi kardam vali eshgam asheg kasi dige shod...........nemidonam chera

آفرین ، آفرین
بهت تبریک میگم که تجربه عشق رو داشتی
ولی دوست دارم بدونم تعریفت از عشق چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد