الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

آدم هایی هم هستند که ...


http://s4.picofile.com/file/8166488718/Copy_of_031.JPG


باید قلمی را بوسید که نوشت :


آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند،

که حرفهای عاشقانه نمیزنند،
چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی آدمهایی که نمیخواهند عاشق کنند...
اما عاشقشان میشوی!
ناخواسته دلت برایشان میرود...
این آدمها فقط راست میگویند راست می گویند با چاشنی قشنگ "مهر"
لبخند میزنند نه برای اینکه توجهت را جلب کنند،
لبخند میزنند چون لبخند جزئی از وجودشان است...
لبخندشان مصنوعی نیست،
اجباری نیست
در لبخندشان خدا را میبینی....
اینها ساده اند
حرف زدنشان... 
راه رفتنشان... 
نگاهشان....

ادعا ندارند، بی آلایشند، پاک و مهربانند....


"چقدر دوست دارم این آدم های بی نشان اما خاص را...

نظرات 1 + ارسال نظر
mass پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 03:52 http://hiiblogsky.com


fking like buddy

khkhkh... thanks mass

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد