الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

تو را چیست عذاب...



هیچ کس نیست بفهمد که تورا چیست عذاب...


گوش بدید و امیدوارم که لذت ببرید

شعر و دکلمه : حمیدرضا



برای دانلود اینجا کلیک کنید



نظرات 3 + ارسال نظر
oyku دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 03:02

salam reza jan in veb man mrsle zende gim deprese

باید با هم صحبت کنیم .
دپرست بودن گاهی اصلاً بد نیست.
و گاهی نابود کنندست عزیزم

بهترین هارو برات آرزو می کنم

oyku جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:49

salam mamnon be vebam sar zadi


خواهش میکنم

masoud جمعه 26 دی 1393 ساعت 02:33 http://ertedad.blogsky.com

so beauty homie
vali linke dl nadare
bas online gush bdi
inam az ebtekarate pico file e dige
haji in sherato gush midam yade sabke nohe haye marhum aqasi mioftam ... ye zare shabihe ...
bahale
mikhamesh
afarin

qorbone to eshqe azizam
kheili khoobi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد