الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

ما شرررررررریم... :)


http://s5.picofile.com/file/8164090168/5878.jpg


متخصصان به این نتیجه رسیده اند که شرّ در دنیا باید باشد.

و از راه حل های شر این نکته را بر میشمرند که شر ممکن است ناشی از جهل انسان باشد. اثبات میکنند و نهایت به دو فرضیه می رسند که :

1- ابهام و ناخوشایندی ( مسئله شرّ ) ناشی از خالق است؛

2- این ابهام و ناخوشایندی ناشی از ضعف علمی ما انسان هاست.


سپس باز می اندیشند و می گویند فرضیه اول که درست نیست ، زیرا که میدانیم خالق جهان قادر مطلق است و کاملاً خیر است و بی عیب و کامل است و نمی توانیم پدیده های مبهم و نا خوشایند را ناشی از ضعف و نا توانی خالق بدانیم؛ بنابراین، چاره ای جز توسل به فرضیه دوم نداریم.



پس اگر شرّی وجود دارد، ناشی از ضعف علمی ماست. برای چه شرّ را قضاوت می کنید.

 

شاعری را می شناسم می گوید : ما شرّررررریییییم ...

بگذریم...


 قضاوت می کنند. خب اگر شرّی هست ، شرّ ، شرّ است دیگر....قضاوت برای چه ، فحش بدهید ، اما آخر قضاوت برای چه...


شرّ اگر باشد طبق گفته ی متخصصان

یا از برای آن است که لازمه جهان مادی است

یا ناشی از آزادی انسان است

یا ناشی از جزئی نگری ما است

 و یا شاید هم از روی جهل انسان است و ضعف علمی


؛) قضاوت نکنید ، حتی برای شرّررررر


در ضمن املا درست  کلمه شرّ به تنهایی به صورت « شر » می باشد و من تشدید هارا برای تأکید بیشتر گذاشتم.


موفق باشید :)

حمیدرضا




نظرات 1 + ارسال نظر
masoud شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 08:02 http://hiiich.blogsky.com

حمیک
شرّ یک نماده
نمادی برای مقابله با چیزی که عامه ی مردم اونو خیر میدونن
حمیک اشرار به معنی اراذل و اوباش نیست
شر شکننده ی هر عادته
شر برده ی آزادیه
شر به معنی سرکشیه
شر به معنی طغیان از زیر حرف زوره
شر شبیه یک خنجره که تیغش در مقابل سکوته
شر به معنی اعتراضه
شر به معنی تفاوته
خب دیگه خسته شدم انقد ...س گفتم
ساعت نزدیک هفت و نیم صبح
روی تختم خوابیدم
I love you PMC

مسعود عالی گفتی ... قبول دارم ... به خدا خودمم نظرم همینه همین الآن ... خارج از این نیست اصلاً
قبولت دارم مرد
I love you too pmc

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد