الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

به دور از هرگونه عشــــق

http://s2.picofile.com/file/7695413224/222.jpg


نشسته بودم و فکر می کردم به این که اگر تک تک لحظات عمرمون رو بخواهیم قدر بدونیم ؛ چیکار باید بکنیم ...

به این نتیجه رسیدم که فقط یک راه وجود داره که شما از تمام لحظه های زندگیتون استفاده کنید و اون این هست که عاشق باشید و بس ...
عشق رو محدود به چیز خاص یا فرد خاص نکنید !! ... گاهی وقت ها ما اشتباه عاشق می شویم ، گاهی فکر می کنیم که عاشق شدن در بند شدن هست...
ولی واقعیت این نیست ... حقیقت عشق میتونه فرا تر از اینها باشه... میتونه محبت به همه چیز و همه کس باشه ... حقیقت عشق رو در بند نکشید...
نه در بند هوس و نه در بند حماقت ... عشق رو زندگی کنید با محبت و با لبخند...
زندگی آیینه ای از تصویر شماست ، به شرط آن از این آیینه لذت خواهید برد که وقتی به هر جای این آیینه نگاه می کنید ، لبخند بزنید ...


دوستتون دارم

حمیدرضا :)

نظرات 1 + ارسال نظر
mass جمعه 5 دی 1393 ساعت 02:30 http://ertedad.blogsky.com

holy nice


tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد