الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو
الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

الهیـــــــــــ دانــــــــِـ شــَـــ ـــکــــ ـــا کـــــــــــــــ

یکی مال ِ مَن ، یکی مالِ تو ؛ یکی مثل من ، یکی مثل تو ؛ یکی از برای من ، یکی از برای تو ... بیخیال بابا... همش واسه تو

پســــــــــــــت ثابت


ویراست چهارم:

سلام 

 نوشتم، پاک کردم و اصلاحش کردم و دوباره ...

دانستم که هربار بهتر می‌شود؛

بنابراین پیوسته ادامه خواهم داد.


حمیدرضا غلامی

"حمیک"

نظرات 5 + ارسال نظر
دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت 11:52

منی که تازه دیدم این سایتو.. چقدرر قشنگ نوشتییی◕‿◕بازم بنویس لطفاا

ممنونم از نگاه قشنگت
حتما ادامه میدم

Mahya چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 01:14 http://Bluemahya.blogsky.com

من هم تازه اینجارو یافتم و در حال فیض بردنم :)))

سپاس از شما

حسین ( تازه داماد ) جمعه 19 آذر 1395 ساعت 13:46

سلام ، مطالب مفید وانرژی بخشی گذاشتید چونان اکسیری ، وجود آدمی را ازغم ها می زداید

سلام
متشکرم از شما تازه داماد عزیز
نظر لطف شماست حسین آقا

mobina mazinani دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:28 http://www.javanan-taxirani.ir

خیلییییییییییی خوووووووووووووب بووود

خیلی ممنون ...
تشکر فراوان

نادرحبیب الهی.ریش سفید سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 01:07 http://hoo110.blogsky.com

سلام عزیز.ممنونم ازمطالب تامل برانگیزت.لینکت کردم تادرفرجه ای مناسب بتونم باهات تبادل افکارواطلاعات داشته باشم.موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد